Snart er det JUL igjen !

by - 08:48

HOBBYKUNST Moss har i disse dager fylt opp sine hyller med masse varer fra USA.
Jeg fikk med meg en pose med dette innholdet på fredag med ett mål - BLI INSPIRERT.
Tankene og ideene jobbet med engang.
Ikke vanskelig å bli inspirert med så mye fint ligge rett foran deg.
Alle produktene som er brukt finner du hos HOBBYKUNST Moss.
Jeg er veldig spent på hva resultatet blir fra de andre posene som ble delt ut.

Her ser dere mitt resultat av en hobbykveld på en fredag, gaveposer og merkelapper.
Merkelappene har jeg laget med hjelp av UltimatePro, BigShot maskinen min ble brukt til å stanse ut blomster og den nye skjæremaskinen Clevercut ble brukt.
Sjekk det fine båndet av reinsdyr som løper over snø.
Snø effekten på posen er laget med snø pen fra Rayher.
Laget av Trine.

You May Also Like

0 kommentarer