mandag 22. august 2011

Cupcakes er gøy!





"Cupcakes", eller på godt norsk muffins, er godt!

Undertegnede har den senere tid saumfart avdelingen for Wilton produkter, og blitt en smule dilla på å lage denne form for små smakfulle kaker. Og frostingen på toppen har jo alt å si, ikke sant? Den burde ikke være for søt, men samtidig smake godt for både store og små :-)

Vel, nå har jeg funnet den perfekte oppskriften som jeg ønsker å dele med dere:

250 gr Philadelphia ost
1 ts vaniljesukker
1 ts sitronsaft (ferskpresset er best)
3 ss smeltet smør (her kan rapsolje godt brukes)
300 gr melis


Kakene som er avbildet er pyntet med Wilton-pynt som vi har i butikken, og dem kan du finne her!

Et produkt som jeg er blitt skikkelig dilla på er bronsje sprayen:


God fornøyelse, og kos dere med kreativ kakepynting :-)

2 kommentarer:

  1. Ååååhhhhh, dette så skikkelig digg ut...og så delikat også :) Det blir mer enn scrappesaker på meg neste gang, ser jeg :o) Takk for at du deler oppskriften !

    Klem :)

    SvarSlett
  2. Mmmm... så kjempe gode ut. Denne frostingen må jeg prøve. Takk for oppskriften. :0) Klem Lise

    SvarSlett