Tillegg til kalender luke nr 11 - Ferdig pyntet lerret!

by - 15:34

Kreativ søndag med pynting av strie lerret!


Undertegnede har sprayet, malt, glitrert og hamret, og bildene over viser altså resultatet av en kreativ søndag på hobbyrommet. Bildet er printet ut på vanlig blekkskriver, fått rufset litt i kantene og her kan du bruke både saks og kanskraper. Et eksempel på en kantskraper finner du her!

På lerretet er det brukt grungepaper (et litt "skinnaktig tykt papir) til englevinger, bokstaver og krone. Grungepaper er enkelt å klippe i og forme som du selv ønsker, og du kan spraye, male og gjøre det meste med dette papiret!

Over har jeg farget grungepaper med Distress Stain som bare er helt ypperlig til å fargelegge ting i en rask fei. Flaskene har en pute på toppen som du bare seiper over overfalten med, og vips så har man et fargelagt element. Du kan også bruke dette blekket på lerret! HELT genialt!

For glimmer er det brukt en spray med glimmer i, og denne sprayen finner du her! I tillegg, så har jeg brukt rubons til å få en gammel effekt, og dette mediumet har jeg påført med fingeren for bedre kontroll. Disse rubonsene fester seg på det meste, og er helt geniale til lerret, kort og scrappesider. Vi har et kjempe godt utvalg av disse, se bare her!

Her er utgangspunktet for mitt lerret...



Håper dere liker eksempelet mitt, og legg gjerne igjen en kommentar om du har et spørsmål eller ti :-)

You May Also Like

1 kommentarer