Vis din omtanke!

by - 08:03

Vis din OMTANKE for noen som virkelig trenger det!
Som sikkert veldig mange av dere har fått med seg, så har Heidi Swapp-familien blitt utsatt for et tragisk dødsfall, og man kan ikke sette seg inn i hvordan det er å miste sitt eget barn. 
Cory ble bare 16 år gammel.
Som nybakt mamma kjenner jeg på denne følelsen, og får helt angst bare å tenke på å miste mitt lille nurk. Jeg bare måtte gjøre noe for Heidi som jeg har pratet med så mange ganger på CHA, tatt kurs med og som er en av de herligste personene jeg har truffet innen denne hobbyen.
Jeg bare måtte gjøre noe, så jeg tok kontakt med Becky Higgins.
Nå trenger Heidi omsorg, og Becky har gått i gang med en innsamling av 4x4 inch journalkort som folk kan sende inn med gode ord, omtanke og vise sin dype medfølelse i en helt forferdielig situasjon. Du står helt fritt til å gjøre hva du vil, bare det er 10x10 cm stort.

Vi samler inn 4x4 inch journalkort her i Norge, 
og som vi sender til Becky Higgins.
Disse blir satt inn i et album og gitt til Heidi Swapp personlig!


Jeg, Connie, oppfordrer ALLE som driver med Project Life & lommescrapping, som liker produktene hennes, eller som bare vil vise omtanke for noen i en slik tragisk situasjon til å 
sende inn et 10x10 cm journalkort til:
Connies HOBBYKUNST, Røykåsveien 9, 1473 Lørenskog
Om du lurer på noe, så ta kontakt på info@hobbykunst-norge.no, tlf 48 33 59 09 eller kom innom butikken i Lørenskog.


You May Also Like

0 kommentarer