Raskt og enkelt julekort med Distress

by - 21:54

Nå nærmer julen seg med stormskritt, dere!
Jeg skulle veldig gjerne hatt masse tid til å lage avanserte julekort, men i år strekker ikke tiden til.

Derfor har jeg laget et veldig enkelt julekort med få "ingredienser" som mange har liggende: 


Tag'en er brettet i to og stemplet på forsiden. Stempelet er fargelagt med Distress Markers. Deretter har jeg brukt ink blending tool med Distress Ink Vintage Photo, Festive Berries og Walnut Stain til å få litt farge rundt motivet. Ved å bruke en sprayflaske har jeg sprutet på litt vann og tørket dette bort igjen. Da "løfter" man av litt av blekket og får flekker som gjør at kortet ser litt gammelt ut.
Jeg har også satt inn en eyelet for å kunne knytte igjen kortet med naturtråd fra Rayher. Denne lille finishen gjør at kortet kanskje ser litt mer avansert ut enn det det egentlig er. Kjekt, ikke sant?

Det var artig å finne fram Distressputene igjen! Jeg hadde nesten glemt hvor gøy og ikke minst enkelt det er å jobbe med dem! Kanskje du skal finne fram dine også, eller ta turen til Hobbykunst for å fylle opp lageret?

Lykke til med julekortinnspurten!

You May Also Like

0 kommentarer