Presentasjon av ny DT

by - 14:29

Hvem er jeg?



Jeg er Linda, her i nettverden er jeg Linola.
Jeg er en mamma, til tre små troll og en tullkatt, alle tre godt vant til kamera og blitz.
Bor på Stord, men er fullblods-Kristiansunder :D

Jeg begynte med enkel scrapping for 12 år siden, mens jeg gikk gravid med 1.trollet mitt...
Limte bilder og små klistremerker i en bok og øvde meg på å lage dåpskort...

Det ble ettervært layouter som ble min ting, kort har jeg hatt ett ikke-forhold til, men har nå i høst oppdaget gleden med å lage kort... Ofte så har jeg fokus på bakgrunnene når jeg lager kort og lo'er, mye klin og gris der.

Jula 13 ønsket jeg med project life ting, og fikk en liten haug, og da jeg satte meg ned med dette i januar 14, var jeg solgt!!
Dette var det jeg hadde savnet, dette var det som fikk alt til å falle på plass (iallefall ble det et system i hodet mitt hehe)

Jeg opprettet en facebookgruppe, siden jeg oppdaget at det var ingen slike grupper for oss i Norge, og før jeg visste ordet av det så tok jeg springfart og hoppet i det, (er i overkant impulsiv) og søkte etter folk til å hjelpe meg med å opprette blogg.
Og blogg ble det, Project life i Norge, fyller i mars 16 2 år, og er min lille baby...

Utenom å styre skuta (med god hjelp fra teamet) til Project life i Norge, er jeg også i design teamet til Canvas Corp Brands.

Og nå også her hos Hobbykunst-Norge, dette er virkelig en liten bit av en drøm for meg, Hobbykunst har siden den åpnet på Vestby vært min favorittbutikk.

Jeg håper jeg kan inspirere dere med min måte.

Linda

You May Also Like

1 kommentarer

  1. Å så flott, Gratulerer Linda. Connie er heldig som har fått deg som DT. Du er bare kjempeflink til å få til masse flott, elsker dine kreative sider. Gleder meg til å se hva du lager fremover nå.

    SvarSlett