Rask juletag av Dina Wakley produkter

by - 15:00

Hvis du, som meg, ikke har hatt god tid i forkant av jula til å lage opp julekort, kan det være kjekt med noen tips til raske løsninger. Her kommer en kjapp og enkel juletag, laget med produkter fra Dina Wakley.


Dina Wakleys akrylmaling er helt fantastisk å jobbe med! Den er silkemyk og har den perfekte konsistensen. Har du ikke prøvd den, anbefaler jeg den virkelig!

Jeg har brukt rød og hvit maling på bakgrunnen.
Damen er stemplet med Archival inkmanila kartong og klippet ut. Hatten er også tegnet på den samme kartongen og malt. Begge deler er limt på tagen med collage limstiften fra Ranger.

For å skrive "god jul", plukket jeg bokstaver fra en av Dinas stensiler.
Nederst har jeg satt på en stripe tissue tape og malt over med rødmalingen. 
Til slutt lagde jeg en "ramme" rundt med svart penn.
Kjapt og enkelt!

You May Also Like

0 kommentarer