Vi trenger ikke snø

by - 08:00


Hei, i dag skal jeg vise dere en dobbelside jeg har laget med bilder fra en kald dag i januar, at snøen ikke var tilstede gjorde ingenting for is kan også akes på.. hehe...

Jeg har brukt 12x12 ark fra Simple stories som heter snow patrol, disse arkene er ferdig med kort på så det er bare til å kutte de opp. Du finner de her og her.

Snøkrystallene i shaker-lommen er stanset ut av denne rayher diesen, og jeg har stanset den ut i vellum.

Paljettene jeg bruker er fra Rayher, og du finner ett godt utvalg her. og fusetool'en her.


Enkelt pyntet med kun noen paljetter.
I filmen vil dere se at jeg klipper opp dette kortet for å få bildet under termometeret.


Her limte jeg på en snøkrystall i vellum samme som i shaker-lommen

 Side to, også veldig enkelt pyntet med kun noen paljetter, da jeg synes kortene er så flotte i seg selv at det ikke trenger mer pynt,



                                    Liker veldig godt effekten fuse-tool sømmen gir


                                   Her kan dere se hvordan jeg laget sidene, og shaker-lommen

Håper du fikk inspirasjon til å leke litt med fuse-toolen du og
Linda

You May Also Like

0 kommentarer