Bird Crazy tag med Distress Crayons bakgrunn

by - 12:00

Hei!
Jeg har laget en tag med en av de artige fuglene fra Tim Holtz' stempelsett Bird Crazy. Bakgrunnen er laget med Distress Crayons


Sløyfen og sirkelen rundt fuglen er stanset ut i svart bazzill med dies fra Rayher, som er eksklusivt hos Hobbykunst. 


Slik ble bakgrunnen til:
Først kludret jeg ulike farger av Distress Crayons på tagen og gnukket det utover med fingeren. 


Deretter fjernet jeg noe av fargen med en våtserviett gjennom en stensil. Jeg hadde på forhånd gitt tagen et lag matte medium for å klare å få bort mer av fargen i dette trinnet. 


Så la jeg på et lag farge gjennom en ny stensil. Fargen påførte jeg med en sminkesvamp. 

..og så det samme med ny farge og ny stensil. 

Så var det bare å montere diecuts og motiv, og tagen var ferdig!

Ønsker dere alle en strålende og kreativ dag!
~Siv~

You May Also Like

0 kommentarer