Core'dinations kartong fra Basic Grey

by - 10:00

Core'dinations kartong fra Basic grey kan man bruke til å lage bakgrunner til kort, scrappesider eller papirprosjekter. Her har jeg brukt det på et kort. Kartongen må pusses med pussekloss først. Disse finnes i flere varianter og den ene finnes i nettbutikken her



kartongen finnes i flere farver og med forskjellig embosset mønster og de finner du her i nettbutikken. Har brukt forskjellige Mathia blomster og diesene jeg har brukt er fra Rayher. Sommerfuglene er fra denne diesen og bladene er fra denne




Lagde også en post-it bok hvor jeg brukte core'dinations kartong på utsiden. Boken er bundet sammen med bind-it all maskinen fra Zutter. Maskin og utstyr finner du her. Jeg har også her brukt Mathia blomster for å pynte med, men disse har jeg sprayet med grønn Dylusion spray og latt de tørke før de ble limt på boken. Blad diesen er fra Rayher, men siden den er litt stor så har jeg delt bladranken i to for lettere å få den på plass på den lille boka. Diesen som jeg har brukt midt på boken er fra Little Darlings og du finner den her 






På dette kortet har jeg brukt Mathia blomster som jeg har sprayet med Dylusion spray, og Martha Stewart punch for å lage et bredt belte på kortet. 





You May Also Like

0 kommentarer