60 årspresang - Gavekort som flaskepost


I forbindelse med en 60 årsdag jeg skulle i, skulle vi gi bort et gavekort. Jeg synes det er gøy å pakke inn gaver, men hva skulle vi nå finne på denne gangen? Det måtte bli noe med båt nå også, siden det er en av de største interessene til jubilanten. Vi skulle i tillegg reise på båttur for å feire bursdagen, så derfor endte jeg opp med flasekpost.


Jeg har brukt papir fra Prima, French Riviera Collection, Kaiser Craft "Betsy's Couture - Sticker sheet og Bazzil, Mathiablomster, Chalky finnish maling samt tau. Videre følger noen bilder for inspirasjon. Jeg har tatt utgangspunkt i en eske jeg hadde stående, samt en flaske. Esken har jeg dekket med kartong og malt med Chalky finnish for å dekke over den opprinnelige fargen.





For å få flere maritime ellementer lagde jeg fendere ved å sy sammen filt, og fylle de med skumgummi. I tillegg klipte jeg ut anker og detaljer fra papirene for å lage 3D effekter. Splitbinders med messingpreg forsterket det maritime.


You May Also Like

0 kommentarer