Syltøysglass, lokk og sharpie... Hva kan vi få da?

by - 09:00

     Hei, for noen uker siden hadde jeg ett innlegg  der ungene laget seg unike klær med sharpie-tusjer,                                                      og dette ga mersmak for mine tre.

                                  Så nå har jeg og minsten laget oss drikkekopper med disse produktene:
                                                 Syltøysglass, (vet dette glasset passer til lokkene)

       


 Sharpie-tusjer som du finner i ett godt utvalg her.


                                                              



Skrulokk fra Rayher, disse får du i 4pakking, her er link.

                 Og sugerør, som du finner i mange farger her. 



Første jeg gjør er å fjerne ettiketten på glasset, jeg legger det bare i vann over natta, så vasker jeg det i oppvaskmaskina.

Nesten5 åringen min har virkelig gått inn for oppgaven med å laget ett fargerikt mønster, han er veldig fornøyd av glasset sitt, så dette er et supert tidsfordriv nå i sommer...
 Jeg tror nok man kan herde tusjstrekene slik at de tåler å bli vasket, men jeg valgte å ikke gjøre det, fordi minsten synes det var så gøy å tegne på glasset, så når mønsteret er vasket bort, kan vi lage nye mønster.
Jeg har laget meg ett glass med Sjefen skrevet på, slik at ingen skal være i tvil om glasset skulle tilhøre. hihi...




Ønsker dere en fin dag
Linda

You May Also Like

0 kommentarer