Klar ferdig JUL!

by - 09:00

Er du igang med julekortene?
Eller synes du det er altfor tidlig med juleforberedelser i oktober?

Jeg  har begynt, jeg elsker julen, og starter nok ganske tidlig med planleggingen...

I dag har jeg ett utenom det vanlige julekort.

Vinterkledde roboter ute en kald kveld for ønske deg en god jul



God jul er en dies fra Papirdesign. Jeg stanset ut rett på mønsterarket, og limte de små delene på kortbasen min, så jeg har egentlig ikke brukt selve die-cuten.
Papirdesign har ett god utvalg i dies, og Hobbykunst har mange  her.
                                     
                     På bærene til kristornen har jeg brukt hjemmelagde dotter, du kan se hvordan her(video)
                                 
                Kristorn-bladene er laget med en dies fra Rayher, og jeg har stanset den ut i grønn vellum.


     
Robotene er stempel fra Tim Holtz, og skjerfet og lua er egentlig klærne til en snømann,  ett diessett fra Rayher.

 De røde hjertene er også Rayher,  herlige små hjerter i flere størrelser, med struktur.

Den blå glittertapen finner du her.Du får glittertape i flere farger her.



Bakgrunnen er laget med papirdesign sitt Naturligvis grå.
                                                
Robotene er fargelagt med akvarellblyanter, og så har jeg brukt denne limen på øyne og detaljer på magene så de blir glossy. Da denne limen gir en glossy finish og en lett opphøyd effekt.
                                                   
Ha en fin dag
Linda

You May Also Like

0 kommentarer