Mosegummi-blomster

by - 10:00

Har du prøvd å lage blomster selv?
Mosegummi er faktisk kjempefint å bruke til nettopp dette, 
Du kan bruke både hvit og farget mosegummi.
Du finner ett godt utvalg av mosegummi her.


 Ranken og de rosa blomstene er laget med disse diesene fra Rayher


 Sirkelen  og den blå blomsten er laget det dette diessettet fra Rayher.

Kortet mitt er laget på en hvit kortbase på 4x 6 inch, og mønsterarkene er alle fra Kaisercraft sin blokk: All that glitters som du finner her.,
Jeg har laget meg blanke dotter med denne teknikken (link til film, lage dotter) og Hobby line smykkstein lim.  Dette limer bruker jeg til å lime alt sammen også,,,

Jeg har en liten film med hvordan jeg har laget blomstene:


Hobbykunst har ferdig utstansede blomster om du ikke kan stanse ut selv, du finner de her.

Ha en fin dag.
Linda

You May Also Like

0 kommentarer