Project life side med High Five Core kit

by - 10:30

En rask Project life dobbelside. Jeg har brukt kort fra High Five Core kit fra Becky Higgins. Plastlommen er fra We R Memorykeepers. 

På første siden har jeg brukt 3 forskjellige 3 x 4 kort som jeg har kuttet ned til 2 x 4. Det nederste kortet har jeg brukt Distresstursjer for å farvelegge teksten. 


På denne siden har jeg brukt nederst i venstre hjørnet et kort som er 4 x 6 og limt på et som er 3 x 4 i midten. Av og til er det kort som man kanskje ikke får bruk for på grunn av teksten på de, men de kan man eventuelt dekke over med et annet kort som jeg har gjort her. Har også brukt Washi tape og en liten rest av korkark som dekor. Det 2 x 4 kortet som er i midten har jeg klippet ut kamera fra et av de andre kortene og limt på. 


You May Also Like

0 kommentarer