Hva kan du gjøre når du er lei av kortene dine?

by - 10:00

Har vi det ikke slik alle sammen, at vi blir leie av de kortene vi har, og det tilslutt blir liggende store hauger med "kjedelige" kort for vi har sett oss mette på de??
Jeg prøver å jobbe litt med de kortene jeg har, kan ikke BARE kjøpe nye.. hihi..
Becky Higgins har lekre sett med embossing-foldere, som er perfekte til å friske opp kortene.

På denne siden har jeg brukt begge platene fra Confetti.
Sammen med folderne har jeg brukt gelatos for å fargelegge platen på smile kortet.

Du kan se hvordan jeg gjør det her:


For å fremheve avtrykket så har jeg tegnet rundt med hvit tusj som heter galaxy marker, denne finner du her.
Men andre medium kan også brukes feks Tim Holtz sine stifter.


Jeg brukte blå washi under klistremerkene, det fremhever teksten veldig fint, du finner ett godt utvalg med washi her. og denne blå glitter washien finner du her.

                                    Jeg har brukt (som vanlig, får man vell si ) en del sytråd som jeg floker til å limer under klistremerker. På denne siden brukte jeg gul og en blå/grønn tråd.
Jeg har også brukt mye forskjellige klistremerker, og veldig mye er fra Simple stories sine kolleksjoner.

I tillegg har jeg brukt Bokstav-klistremerker  og Papirdesign sin Hipp Hurra-dies
På kortene brukte jeg Sharpies tusjer for å framheve bokstavene.

Å embosse de kortene var faktisk det som måtte til for at det løsnet, og resten av siden gikk lekende lett...
Plustelig er disse kortene rykket fram over kort å bruke igjen... hihi

Ha en fin dag videre.
Linda


You May Also Like

0 kommentarer