kort og tag med Washi tape

by - 10:06

Man trenger ikke alltid å ha så mye utstyr for å lage enkle fine kort i en fei. Her har jeg brukt kartong (Bazill), washi tape, glitter tape,  blomster og blader. I tillegg har jeg brukt tag og en punch fra Martha Stewart

Kutt opp kartong til kortbase 6 x 12 tommer som brettes i to. Deretter har jeg funnet frem en bit lysegrønn kartong som er kuttet 14,5 x 14,5 cm. Jeg har kuttet en bit kartong i 14 x 14 cm 



Begynner å legge washi tape i striper i fra det ene hjørnet og fortsetter til hele kartongbiten er dekket. 



Viktig å kutte tapen i lengder som er større enn kartongen så du kan brette den over på baksiden. Den sitter bedre når den brettes over på baksiden. 



Når hele biten er dekket så limer jeg den på den lysegrønne kartongbiten og så på kortet. Deretter pynter jeg med blomster og blader og her har jeg skrevet ut Gratulerer med dagen på kartong. 



Har også laget en tag i samme stil, og kuttet en bit kartong som er litt mindre enn tag'en. Har også brukt en punch for å kutte enden på tag'en, men har man ikke en punch som man kan bruke så går det helt greit uten den også. 




You May Also Like

0 kommentarer