My favorite moment

by - 10:00


 I dag har jeg en project life-side med ett core-kit som virkelig lever opp til navnet sitt: Favorite things
Nydelige kort, med herlige små ord og setninger...

Og i ett core-kit er det jo 600 kort, så jeg har ingen problem med å klippe opp kortene i småbiter for å bruke alle disse små ordene... Man blir gjerne lei ett kort når man har ti like, så om jeg da klipper i filler halvparten så spiller det ingen rolle.....

All pynten jeg har på denne siden er klipt ut fra kortene....
Utenom ordene overload og moment som er klistremerke-Bokstaver


Jeg har valgt å bruke stifter for å feste noe av pynten.
 Gode minstene mine... Pusen er 6 mnd yngre enn minstemann, og de har vokst opp sammen. Hun tåler så mye av han, og de er veldig godt knyttet av hverandre, selv om hun nå er blitt voksen dame på 5 år og ikke så intr å leke mere....

Ha en fin dag.
Linda

You May Also Like

0 kommentarer