Pop-up kort Ha en fin dag.

by - 10:00


Jeg har egentlig aldri vært den store kortlageren, og aldri brydd meg om litt bretteteknikker og lignende.

Veldig fint når andre lager, men jeg.. nei takk..
Men så har det jo seg slik da at jeg (selv om jeg aldri vil innrømme det) har begynt å like å lage ett kort eller sju ...

Og her en dag kom jeg på ett kort venninna min Mona laget flere av for mange år siden.


På kortet til Mona så har hun bretten inni kortet, men jeg valgte å ha den under.
Du kan se brettekanten min på bilde over her.

Her har du film av mitt kort, og fremgangsmåten:


Kortet mitt er litt over 6 inch bredt, jeg brukte en dies til å angi str,  så laget jeg bretter på 3, 3.5, 4 og 8 inch.
Diesen jeg bruker er denne kant-diesen fra Rayher, som kommer i en pakke med to, dette er det den største.


Dette hjertet er laget med Maggie Holmes sin diamant-hjerte-dies som kommer i fra dette Dies-settetDiamantene jeg bruker her er fra samme settet.

Jeg har skrevet ut ett hel svart firkant på klistremerke-papir, og så foilet det med mincen i forskjellige farger. Du finner både minc'en og forskjellige foiler her.

Ha en fin dag er en dies fraPapirdesign

Alle arkene jeg brukte finner du direktelinker til nederst i innlegget.

Så tøffe, der de svever i luften...

Papir:
Simple stories Reset girl get your crafty on
simple stories Reset girl you got this
Simple stories Posh 
Hvit kartong

Minc og foil

Bokstav-klistremerker

Dies:
Kant-dies fra Rayher
Papirdesign; ha en fin dag
Dies.sett fra Maggie Holmes

og du....
Ha en fin dag.
Linda

You May Also Like

0 kommentarer