Du er best

by - 10:00








Hei, jeg fikk så lyst til å lage noe tøffe gutte-kort, med to gutter i hus så blir det jo en del bursdager i løpet av året som trenger kort...

Jeg har bruk Storyteller sitt Jakt-ark som passer til mer enn bare jakt... Den ene siden ligner på vannmaling med grønn og brun, og passer like godt til tøffe gutter som til jakt-kortet...
Rammen er fra  Becky Higgins..

Jeg har brukt dette Stempelet fra Papirdesign til å lage en tøff bakgrunn bak chipboarden; Skater-boy fra Fabscraps I tillegg har jeg stempelet Du er best fra Papirdesign

Chipboarden stemplet jeg med denne hvite stempelputen, og malt rundt kantene med en lys blå/lilla farge....


 På det blå kortet er det samme design, men jeg har hatt en wobbler på skategutten slik at den vigler frem og tilbake.
Du kan se en wobbler i bruk i denne videoen

Ha en fin dag.
Linda

You May Also Like

0 kommentarer