Valentine kort til en venninne

by - 12:50

Valentine dagen kan være en fin anledning til å gi bort et kort til en god, nær venninne som du setter pris på. Vi er ikke alltid så gode i hverdagen til å si til noen at vi er glad i en eller setter pris på vennskapet vi har. Det kan uansett ikke sies for ofte!
Med det i tankene så laget jeg et kort som kunne blogges i dag:

Jeg har falt helt for de siste arkseriene fra Kaisercraft, og Sea Breeze er ingen unntak. Jeg elsker de lyse turkisfargene og kontrasten mot det brune som preger serien. I tillegg til ark som base ha jeg også brukt en dies fra Little Darlings som er stor nok til å være dekorativ på kortet som base.

Motivet er fra LDRS Creative, og er fargelagt med Copic. Sløyfen har fått litt glitterdetaljer

Jeg har brukt Mathia blomster som dekorasjon, og de har fått litt glitterlim på seg som en liten ekstra detalj.

Tagen på kortet er også fra Kaisercraft og Sea Breeze serien, og finnes i arkblokken på 16,5 x 16,5 cm

Et detaljbilde fra siden

Produkter jeg har brukt:

Mathia blomster

Sea Breeze fra Kaisercraft

Motivstempel fra LDRS Creative

Majestic Frame dies

Copic Sketch




You May Also Like

0 kommentarer