Bursdagskort

by - 08:00

Endelig har jeg fått leke meg med de nye produktene til pairdesign, og jeg elsker de. Rett og slett.
Det er så mange lekre ark, og alle arkene finner du her . 
Jeg har brukt glitterlim rundt kantene på panelet og rundt tekstpanelet for å lage litt dimensjon. 


Gratulerer diesen   jeg har brukt er også en nyhet fra Papirdesign, og er i en nydelig løkkeskrift.
Den kommer med skygge og er i en perfekt størrelse for kort.


Jeg har også brukt litt glitterlim på blomstene for å ta igjen glitteret rundt panelene.
Bak panelet med tekst, har jeg brukt Glidet doily dies fra LDRS Creative


Jeg har brukt forskjellige blomster i både farger og størrelser tilfeldig satt sammen, og har knytt en blonde i sløyfe og satt på sammen med blomstene. Rayher har kommet med masse flotte blonder som er perfekte i størrelsen til dette formålet.

Stempelklem fra GD Anita 



You May Also Like

0 kommentarer