you beautiful girl

by - 10:00


Hei i dag har jeg en LO med bilde av jenta mi. Og som alle andre mamma'er har jeg den vakreste jenta, så  Reset girl-kolleksjonen til Simple stories var helt perfekt til dette bildet.

 Du får alle arkene i en pakke eller man kan kjøpe de som single ark.

Til bakgrunnen har jeg brukt arket like a boss, og  blomstene jeg klippet ut var Looking good
En god saks til fuzzy cut er godt å ha når man  klipper slike små blomster, og den saksa får du god kontroll og får klipt med alle detaljene.

Innimellom noen (mange) av blomstene har jeg floket til litt sytrå, jeg liker godt den effekten det gir, litt rotete og tilfeldig... 


You go girl og arket bak bildet er dette arket, jeg valgte å legge en bit mønsterark med teksten beautiful over "GO" slik at jeg fikk en ny tittel med you beautiful girl..



Jeg har brukt en boblende Stensil fra Carabelle og
Stempelet med de tre hjertene og boblene  er fra denne stempelplata fra Carabelle...

Den hvite tusjen min er denne Galaxy fra American  crafts, og er en favoritt om dagen.
Jeg tegnet noen sirkler rundt bildet, og malte over med litt lim og børstet litt 
Holografisk gull-glitter på limen.
Jeg avsluttet med å Lage masse små dotter selv.. 
Hvis du vil ha flere tips om å lage dotter, så kan du se her.


Jeg har en liten prosess-film, håper du liker den

Ha en fin dag.
Linda

You May Also Like

0 kommentarer