Bursdagskort

by - 08:00

Jeg digger stemplene til Tim Holtz - rett og slett. Men noen ganger så blir det litt for spesielt for meg, så det er ikke alt som kommer på "må-ha" lista mi.
Og når han kom med stemplene med hunder og katter og fugler, så var det ihvertfall noe jeg ikke skulle ha - trodde jeg.  Jeg digger dem!! Jeg digger stempelsettene, og at det kommer dies til dem. 
Her har jeg lekt meg med denne kule karen.. 
Jeg mener - hallo!!  Kuleste hunden jeg har fargelagt noengang ihvertfall :) 
Motivet er fargelagt med copic og jeg har brukt w-serien på hunden. 
Hunden er på dette settet med stempler og det finnes matchende dies  til. 
For litt ekstra detaljer på motivet, så fikk halsbåndet et lag med glossy accent 
Mønsterarkene jeg har brukt er fra Carta Bella, fra en blokk som heter Rock-a-by-Baby girl
Har pyntet med litt enamel dots i hjørnene
Ballongene på kortet er også fra Tim Holtz, fra dette settet som matcher de forskjellige dyrene, og som bidrar med kule detaljer. Ballongene er i en perfekt størrelse for kort. 

Teksten er fra den siste kolleksjonen til Papirdesign.

Og sånn ble da kortet til slutt : 
 Håper at jeg klarte å inspirere deg til kreative syssler :) 

Stempelklem fra GD Anita

You May Also Like

0 kommentarer