Dylusion spray på kort

by - 10:02

Disse to kortene er laget av samme bakgrunnen som jeg har laget selv med Dylusion spray og vann på akvarellark. Jeg har brukt følgende farver: Pure sunshine, Squeezed orange, Funky fuchsia og Crushed grape. 

For å få farvene flyte litt inn i hverandre så har jeg sprayet litt vann på akvarellarket før jeg begynner å spraye farvene på arket. Starter alltid med den lyseste farven først. Når farvene dekker arket så sprayer jeg litt vann på arket for å få farvene til å flyte inn i hverandre. Bruk varmepistol til å tørke arket, eller bare la det ligge til tørk. 

På begge kortene har jeg brukt stempler fra denne platen fra Rayher 



Blomstene har jeg sprayet rosa med Funky fuchsia. 


Sommerfuglen er stanset ut i sort kartong. 


You May Also Like

0 kommentarer