Especially for you

by - 08:00

I dag blogger jeg et kort hvor jeg i all hovedsak har brukt produkter fra Little Darlings, Rayher og kaisercraft.
Jeg har brukt arkserien sea breeze fra Kaisercraft. Jeg digger fargetonene som går i turkis, grønn/blå og brunt. Gir en kul kontrast og rom for å leke litt med farger.


 Jeg har fargelagt motivet nesting  fra Dollhouse design / Little Darlings, og har brukt copic tusjer på motivet.


 Under motivet har jeg bygd opp et lag med Majestic frame die fra little Darlings - jeg digger at den er så stor at den kan dekorere under ett motiv .


Rundt motivet har jeg brukt favoritten min blomsterranken fra Rayher, og satt på noen  mathia blomster og tekst fra arkblokken til kaisercraft.

Jeg har valgt å holde kortet relativt enkelt, for å ha fokus på motivet og diesene som er brukt.

Stempelklem fra DT Anita

You May Also Like

0 kommentarer