Project Life - Hvammsvik

by - 16:55


På denne dobbelsiden har jeg jeg bruk kort fra Picturesque Core Kit fra Becky Higgins. Hadde plukket ut bare stående bilder og valgte en lomme fra dette settet (Small Variety 6). Som nybegynner så kan det lønne seg å kjøpe pakker som inneholder forskjellige typer lommer. I denne pakken er det 4 forskjellige utseende og 3 stk av hver. 

På første siden valgte jeg et liggende 3 x 4 inch kort som jeg bare satte inn uten noe mere pynt. Det andre liggende 3 x 4 kortet skrev jeg navnet på stedet med klistremerker og håndskrift og 2 halvperler. En side fort ferdig.  



Side 2 brukte jeg litt mere tid på, men ikke mye. Det øverste liggende 3 x 4 kortet brukte jeg bare et ensfarvet kort, og klippet ut "Happy" fra et annet kort. Det nederste 3 x 4 kortet limte jeg bare på en stripe med washi tape og 2 epoxy dots. 
Av og til dukker det opp kort i pakken som man kanskje ikke ser at man kan få brukt - enten for at det står tekst der som ikke passer, eller at det er andre ting som gjør at man kanskje ikke helt faller for det. Men da kan man ta et mindre kort og lime det på det store - og plutselig så kan man bruke det. Bruk eventuelt litt washi tape for å dekorere litt ekstra. 


You May Also Like

0 kommentarer