Prosjekt Life - Strokkur

by - 00:00


Jeg har mange bilder fra en tur til Island som jeg var på i 2014, og for å få mange av disse bildene i album så har jeg valgt en veldig clean and simple stil på sidene så det går fort å få unna en del sider. Jeg har på forhånd plukket ut en del bilder som jeg har lyst til å ha med i album og sendt de inn til fremkalling. Når jeg hadde hentet ut bildene på fotobutikken så satte jeg meg ned i sofaen en kveld og sorterte bildene. Jeg tok frem alle typene med plastlommer jeg hadde og fant lommer som passet etter om jeg hadde liggende/stående bilder eller en kombinasjon. Når alle bildene som var fremkalt var puttet i lommer så var det enklere å finne PL kort som passet bildene. Jeg er ikke opptatt av å bruke samme settet med PL kort gjennom hele albumet, men heller bruke de som passer sammen med bildene. Hvis man ikke finner noen kort som passer så kan man lage de selv. 

På denne doble siden så leita jeg frem et ark som passet med bildene, og så har jeg PL kort, washi tape, korkark og litt epoxy dots. Som overskrift (Strokkur) har jeg brukt et klistremerkealfabet

Siden PL kortene har avrunda hjørner så liker jeg å ha avrunda hjørner på bildene også. Jeg bruker hjørnepunchen til Becky Higgins. 



På denne siden så har jeg brukt en dies og stanset ut et 4 x 6 kort av restekartong og limt på et 3 x 4 PL kort sammen med to striper med korkark. 


You May Also Like

0 kommentarer