Dylusion kort - Enjoy the little things

by - 10:06



Ved å bruke Dylusion spray og lage bakgrunner til kort så blir ingen kort like - selv om man bruker samme oppsett og dies eller stempler. 

Jeg kuttet kartongen som jeg skulle spraye i ønsket størrelse (her har jeg laget den 14 x 14 cm) for lettere å å få konsentrert hvor jeg skal spraye. Starter med den lyseste farven først - i dette tilfellet gul. Jeg har brukt kartong uten mønster på disse - dvs glatt struktur. 



Og så sprayet jeg litt oransje på før den gule hadde tørket helt. For da flyter farvene litt inn i hverandre. Men man velger selv om man vil tørke første farve før man tar nr 2. 




Peeled orange og Lemon zest har jeg brukt på dette kortet



Har kuttet et panel i gul bazill og festet bakgrunnen på. Stanset ut teksten Enjoy the little things fra Alexandra Renke i hvit mosegummi



og så har jeg laget et i grønn og turkis, og satt på gullfarvet panel


You May Also Like

0 kommentarer