Fiskelykke

by - 10:00

Dette er et bilde jeg er veldig glad i - det er av oldefaren min Martin som jeg aldri fikk truffet. Når jeg gikk på ungdomsskolen så hadde jeg fotografi som valgfag og en av prosjektene vi hadde var å finne et bilde som vi ville fotografere for å forstørre. Jeg leita gjennom en haug med bilder som pappa hadde og fant dette. Ikke verdens beste kvalitet på orginalbildet så det ble som det ble. En av mine store lidenskaper i livet er å ta vare på gamle bilder og scanne de for at de ikke skal gå tapt. 

Jeg har brukt kraftkartong som base, og arkene jeg har brukt er fra en arkpakke fra Kaisercraft. I tillegg har jeg brukt 4 forskjellige PL kort som dekor. 

De to til venstre har jeg beholdt som de er, hjertet har jeg stanset ut med en 2,5" punch, og det siste har jeg kuttet av teksten "a moment captured" 



brukte korkalfabet til å skrive "fiskelykke" 


You May Also Like

0 kommentarer