Layout - Selatangar på Island

by - 10:58


Island er et sted jeg alltid vender tilbake til fordi jeg er glad i den ville naturen på øya - pluss at ei god venninne bor der. Hun og familien tar meg med på turer rundt på øya og et år var vi på Reykjanes halvøya og der er det et sted som heter Selatangar. Der fant vi en tømmerstamme som hadde fått merke vær og vind. 

Her har jeg brukt et ark fra Kaisercraft fra serien Barber Shoppe. Jeg har også brukt 2 Project Life kort fra Heritage settet. 

Jeg har også stemplet litt med et rundt stempel med prikker fra denne stempelplaten fra Rayher




Over bildene har jeg brukt et klistremerke av kork fra denne pakken. Det er snakkebobler, men jeg har kuttet vekk den biten som stikker ned. Så har jeg printet ut stedsnavnet på kraftkartong og limt på. 


Under bildene har jeg kuttet til en rest papir, og en liten stripe korktape fra Rayher. Tapen finnes i en pakke med 3 forskjellige utseende på korken. Har også satt på en epoxy sticker. 


You May Also Like

0 kommentarer