Reisejournal Laupheim

by - 10:06

Sommerferien er like rundt hjørnet og man skal kanskje på ferie rundt om i landet eller utenlands. Eller kanskje bare feriere hjemme eller på hytta. Hva med å lage en reisejournal eller feriejournal/dagbok. Start med å lage en perm - her har jeg tatt 2 biter med permpapp og kuttet de 5,5" x 7". Siden jeg skulle bruke Dylusion spray på permen så tok jeg noen strøk med gesso først. Sprayet så først med gul og så med grønn Dylusion spray. 






Etter at permene hadde tørket så lagde jeg hull for ringer og så stemplet jeg med Distress Oxide. 



til innmat i boken så brukte jeg glatt kartong, scrappeark og PL kort. Skrev ut navnet på stedet jeg skal reise til, og limte det på bølgepapp og kork. Brukte dimentional penn i brun for å lage litt ekstra ut av permen. 



Her har jeg brukt et par forskjellige PL kort og i denne boka har jeg brukt fra High Five serien til Becky Higgins. Kortet som det står Here we go på har jeg farvelagt bokstavene med Distresstursjer




Fant frem to C5 konvolutter som jeg dekket med scrappeark for å gjøre de litt mere stødige. Inni den ene oppbevarer jeg klistremerker jeg vil bruke og washi tape. 



Jeg har brukt litt tykke skilleark av plast som jeg har snurret litt washi tape på. Da slipper jeg å dra med meg mange ruller med tape på tur. 






You May Also Like

0 kommentarer