Sommerkort

by - 08:00

I dag blogger jeg et sommerkort med masse blomster på:)
Jeg har tatt utgangspunkt i en ny arkserie fra 49andmarket som heter Heirloom Botanicals Collection og et nytt diessett fra LDRS som heter Allifair Build a Card .
Arkserien er 49andmarket er helt nydelig i duse farger med masse blomsterdetaljer i kanten på arkene. passer perfekt til å lage blomsterkort med.


Basen på kortet er laget med disen fra LDRS, og det samme er panelet innenfor. Kortet ble litt mindre enn 6 x 6 og var veldig enkelt å lage med diessettet.

Nærbilde av blomster og andre detaljer. Jeg har brukt forskjellige blomster på kortet, deriblant noen forskjellige fra Prima  og Mathia blomster. 

Jeg kommer ikke unna å bruke faorittdiesen min, blomsterranken  fra Rayher.
Jeg stanset den ut i hvit mosegummi for å lage litt dimensjon på kortet, og det ble faktisk veldig bra. 
Ellers brukte jeg halvperler fra Rayher til å få litt mer detaljer på kortet, og de jeg har brukt er bre 2 mm store.  De er i masse forskjellige farger og str i nettbutikken, noe til enhver smak og bruk.

 Et liggende oversiktsbilde av kortet :) 

Skrevet av GD Anita :)

You May Also Like

0 kommentarer