Bokmerker av Washi tape

by - 09:40

Mange gir bort bøker som gaver både til bursdager og jul, hva med å lage et bokmerke som følger med boka - eller lag 1 eller flere til deg selv.

jeg har kuttet en kartongbit i størrelsen ca 5 x 16 cm. Rester er greit å bruke til dette. Lim fast dobbelsidig limark eller bruk dobbelsidig tape på kartongbiten. Dette for at washi tapen skal sitte godt fast. På de to første bokmerkene har jeg brukt 3 forskjellige taper.

Hobbykunst har fått inn mange nye taper nå i sommer og jeg har gått litt bananas i innkjøp av de nye




På det 3. bokmerket så har jeg kun brukt en type tape og har tapet tett i tett. 


på dette bokmerket har jeg også brukt en dies fra LDRS
vintage motiv fra Hobbykunst
Carpe Diem quote stickers 



Jeg har brukt Crop-a-dile tangen min for å lage hull, og jeg har brukt litt forskjellig som "tråd". Både bånd, papirbånd og hamp tråd. 


You May Also Like

0 kommentarer