Happiness in a cupcake

by - 13:02

I dag så blogger jeg dette søte stempelet fra LDRS som heter Happiness in a cupcake
Jeg har i alle år jeg har holdt på med denne hobbyen hatt en forkjærlighet for pinnsvin stempler, så når disse kom ut var det ikke vanskelig å kjøpe de :)


Jeg har fargelagt motivet med Copic. Pinnsvinene har jeg brukt E 30 serien på, cupcaken er det brukt BG serien og på kirsebærene er det brukt R 80 serien.

Teksten er fra My Sentiments og finnes på en stor plate med masse bursdagstekster på, som heter Birthday Clear Stamps. 
Jeg liker veldig godt hvordan teksten er buet og her passer det perfekt.

 Som detaljer på kortet har jeg brukt blomsterranke  diesen fra Rayher og dekortert med Mathia blomster. 
Jeg ville ikke ha så mye pynt på dette kortet, jeg ville at motivet skulle ha hovedfokus.

Papiret under motivet er et tosidig mænsterark fra Papirdesign sin siste kolleksjon og heter girl power.
Det er masse lekre ark i den kolleksjonen som kan brukes til alle anledninger.

Skrevet av DT Anita

You May Also Like

0 kommentarer