You rock

by - 08:00

Endelig er det kommet en ny og kul serie som passer til gutte- og herrekort. Og som ikke minst gjør det enklere å lage kule kort i en fei :)
I serien fra Maja Design som heter Denim & Friends er det flere kule ark i blå- og turkistoner, og på det første kortet jeg viser frem  har jeg brukt et ark som er i blåtoner.


På ett av arkene i serien er det bilder som er klare til å brukes på kort, og det er ett av disse jeg har brukt på kortet. Nederst på hvert mønsterark er det en tekst, og her har jeg klippet ut You Rock og brukt som tekst på kortet. Jeg syns det passet så fint til gitarbildet.


Jeg laget et par paneler med forskjellige mønsterark og satte bildet øverst.


Detaljbilde fra en annen vinkel. Oppi hjørnet har jeg satt tre stjerner fra Websters Page  som dekor, for å matche stjernene på mønsterarket.

Skrevet av DT Anita

You May Also Like

0 kommentarer