Blått julekort

by - 09:00

Her har jeg laget kort med dette søte stempelet fra Little Darlings. Jeg likte dette stempelet da det ikke har noen overdrevne øyne eller hår, men ser mye mer naturlig ut enn mange andre stempler på markedet nå. Det er egentlig ikke et rent julemotiv, men jeg valgte å farge det i blåtoner som passer til Papirdesigns juleark. Det er tre stempler i settet (jenta, et skilt og en tekst).


Mønsterarket jeg har brukt er dette (forside og bakside), rammene og tab'en øverst er fra dette settet - et veldig anvendelig sett! Snøfnuggene og trærne er fra denne pakken fra Rayher. Trærne har fått litt snømaling på seg. Snøen nederst (og litt øverst) finner du her. Jeg har brukt tekst fra Papirdesign og små halvperler fra Rayher. Litt osteklut under motivet.

Trærne og snøfnuggene er litt høye så det blir litt dimensjon på kortet. I tillegg er begge panelene (motiv og tekst) satt på limputer.

Stempelet er farget med Copics i følgende farger:
Hud: E11, 21, 01, 000
Hår: E25, 23, 21, Y15, 11
Jakke og lue: B99, 97 ,95, 93, 91
Bukse: B95, 93, 91, W4, 2, 00
Hund: E79, 77, 74, 71, E55, 53, 50 (+ rød R37, 35, 30)

Den innerste rammen er stanset ut slik at hunden sitter litt utenfor. Synes det gir en fin effekt.

Innsider med tekst og trær fra Papirdesign. Øverst er trærne annengangsstemplet i litt ulike høyder. Har maskert i bunn slik at bare toppene av trærne blir stemplet.


You May Also Like

0 kommentarer