Presentasjon ny gjestedesigner!

by - 12:00

Hei alle sammen! Jeg er utrolig glad og veldig takknemlig for at jeg ble spurt om å være en del av Hobbykunst sitt designteam!


Litt om meg: 80-modell, gift og to barn. Bor på Hadeland i nærheten av Hønefoss en time nord for Oslo. Begynte med scrapping høsten 2010 og jeg lager for det meste kort. Jeg har vel ingen spesiell stil, føler jeg selv, liker å lage mye forskjellig. Likevel har jeg noen faste elementer: gjerne motiv eller stempel på forsiden, innsider er også en del av kortet så jeg føler ikke at jeg er ferdig før disse er pyntet (noen ganger jukser jeg litt og pynter bare den ene). Liker også å bruke blomster og dies er et must for meg! :-)

Jeg har ikke fargelagt så mye før, mest det siste halvåret. Tidligere var det bare når jeg "måtte". Bestemte meg for å øve litt mer på dette og investere i flere Copics (brukte Promarkers tidligere). Så nå har jeg kjøpt litt her og der og ser at øving gir resultater. Synes fortsatt at fargelegging tar mye tid, men kommer til å fokusere en del på dette fremover. Øving gjør mester, har jeg hørt, så da er det bare en ting å gjøre ;-)

 Jeg ble veldig glad da jeg fant disse kule monsterstemplene fra Technique Tuesday. Digger disse, altså!
Technique Tuesday: Clear Stamps - Monsters Ink

Så jeg måtte jo bare lage et kort med disse herlighetene :-)

 Synes jo det var litt kult med slik "verdensrombakgrunn", denne er laget med å sverte med ulike Distress Ink. Så har jeg splattet litt her og der med vann og laget "stjerner" med hvit perlepenn

De ulike monstrene er limt på med limputer for å få litt dimensjon, det samme er planetene. Disse har jeg tegnet selv og klippet/stanset ut. 
Tekstene er fra samme stempelplate og embosset med fint embossingpulver i sølv og gull.
Stjerneskuddene er fra Rayher og de finner du her. Det er tre ulike farger i samme pakke (gull, svart og trefarge), så passer til mye forskjellig :-)


Innside med nok et monster og tekster fra stempelplaten.


Håper du kan bli litt inspirert av det jeg lager! Jeg gleder meg til å vise frem flere flotte produkter fra nettbutikken :-) Ha en kreativ dag!

Flere bilder og andre prosjekter kan du se i min egen blogg: Heidis papirhobby :-)


Klem fra 




You May Also Like

0 kommentarer