Søm - Vimpler

For å pynte opp hobbyrommet mitt har jeg laget meg et sett med vimpler. Dette er sypergeit å lage, og kan være kjekt å ha til blant annet barnerom eller bursdagsselskap med HURRA i stede for Hobby-  og det flotte er at de kan brukes igjen og igjen, kanksje en kollega på jobb har bursdag også? 

- Klipp ut trekantene i ønsket størrelse, 2 til hver vimpel
- Kast over alle kanter slik at de ikke rakner
- Vransy vimplene, og la det være igjen 6 cm sånn at du kan vrenge de. Jeg har valgt å begynne 1 cm ned fra toppen, slik at jeg øverst har en åpning på hver side slik at jeg kan tre igjennom ei snor
- Vreng de, og stryk over med strykehjern
- Sy en pyntesøm på utsiden, noen millimeter fra kanten, slik at vimpelen holder fasongen. 
- Klipp ut bokstaver i filt
- Lim på med filtlim

 





 

You May Also Like

0 kommentarer