Julehilsen

by - 10:00


Noen ganger så er det kjekt å kunne lage et kjapt julekort - enten fordi man har kommet i den berømte tidsklemma og ikke har startet å lage det tidlig nok, eller fordi man plutselig kommer på at man har glemt en eller tre som skulle hatt et kort. 
Og dette gjelder jo ikke egentlig bare julekort, men siden det er den sesongen som er nå, så ble det julekort denne gangen.



Maja har kommet med enda en lekker juleserie - det gjør de jo forsåvidt hvert år :)
Når man har et utgangspunkt i lekre møsterark, kan man lage noen flotte kort på relativt kort tid.
Som dere ser på bildet, så lager jeg stort sett to kort av gangen, vis jeg først sitter ved pulten og har begynt a å bruke noen mønsterark. På den måten får jeg ikke bare laget et ekstra kort til kortbunken min, men jeg slipper å ha så masse resteark.


Jeg har brukt ark fra serien Joyous winterdays og tok utgangspunktet i et ark som hadde litt mønster nederst på arket, så det ille vise seg selvom man dekorerte med noe på midten av arket. 
Jeg har brukt diesen glided oval fr LDRS - den er så nydelig og passer til absolutt alt :)
Jeg har brukt teksten julehilsen fra Papiresign. 
 

Som dekorasjon har jeg brukt tredekor fra denne  pakken til Rayher. Rayher har så utrolig mye kul tredekor som er billig og veldig dekorativt på alle slags mulige kort - hvis du søker på tredekor oppe i søkefeltet i nettbutikken kommer det masse kult opp :) Absolutt verdt en titt og det er mye for pengene. 


Et nærbilde av teksten. 


Her er det nærbilde av rammen og osteklut som jeg har brukt under rammen. Jeg elsker å bruke osteklut og syns det er så dekorativt på nesten alt. 


Skrevet av DT Anita

You May Also Like

0 kommentarer