Julekalender 14. desember - pakkelapper med fargelagt motiv

by - 09:00

Hei! I dag er det min tur til å vise frem noen pakkelapper jeg har laget. Disse er med fargelagt motiv, stemplene kommer i et sett med fire små stempler fra CandiBean/Little Darlings.

Selve pakkelappene er veldig enkle: har brukt hvit Bazzill som base og stanset ut et rektangel med dette settet fra Rayher i mønsterarket (som forøvrig er resteark fra Bo Bunny). Så har jeg revet til en bit restepapir fra et Maja Design-ark og limt stemplene oppå med limputer. 
Jeg har brukt snøfnugg i to ulike størrelser (her og her), en liten sølvbjelle og God jul-die fra Papirdesign. Har klippet denne til så den passer størrelsen til tag'en bedre. Den er stanset ut i glitterark og hvit Bazzill

Alle jentene er fargelagt i ca de samme fargene, for å matche mønsterark og snøfnugg. Fargene jeg har brukt kan du se i min blogg.
Jeg håper det er noen som blir glad for å få disse på julegavene i år! :-)





You May Also Like

0 kommentarer