Julekalender 15 desember - julekort

by - 09:00

I dag deler jeg et reltativt enkelt julekort - men ikke la dere lure, det tar sin tid når man skla fargelegge motiver på et kort. Og jeg tenker noen ganger at det motivet som jeg da har brukt litt tid på å fargelegge, skal ogs få æren av å få fokuset på kortet. Så da blir det et "enkelt" kort noen ganger.


Jeg har fargelagt motivet Time for å coffee break  fra LDRS.  Jeg har brukt B90 serien - en av mine absolutte favoritter i blåfarger fra Copics. Jeg syns de passet så godt til den nye juleserien fra papirdesign.


  Jeg har brukt diesen Glided oval set  fra LRS - enda en av mine favoritter.  Som tekst på kortet har jeg brukt julehilsen fra Papirdesign.


Nærbilde av motivet som er fargelagt med copic tusjer. 

Skrevet av DT Anita

You May Also Like

0 kommentarer