bordkalender

by - 12:22


jeg har laget en bordkalender av kartong og papir. Jeg har brukt følgende: 

naturhvit kartong, som er kuttet 15 cm x 30 cm
Score på 2 cm, 15 cm, 28 cm. 

I tillegg har jeg kuttet en bit som er 15 cm bred og 10 cm lang. Score på midten (5 cm) 

Ta lim på den delen som er 2 cm bred, og lim fast den minste biten. 




Kutt en bit som er 8 cm og 10,5 cm. Jeg har stemplet i to av hjørnene


Kutt opp kalenderarkene fra Papirdesign og sett de fast på kartongbiten med en klemme 



På baksiden av kalenderen har jeg laget en liten boks for å oppbevare en post-it blokk i. 
kutt en ny bit i størrelsen 10 cm x 14,5 cm. Score først 2 cm og så på 3 cm på 3 av sidene. Jeg har svertet kantene for lettere å vise hvordan det ser ut



Så har jeg kuttet vekk deler av arket før at det limes sammen



Sånn ser det ut på baksiden når boksen er ferdig limet sammen



Arket jeg har brukt er dette fra BoBunny. Kuttet arket litt mindre enn kartongen, og så har jeg limt på boksen etter jeg har dekorert med papir. Stanset ut en sommerfugl fra denne pakken med dies fra Rayher



Forsiden, dekorert med litt Mathia blomster og blader


You May Also Like

0 kommentarer