En skikkelig tøffing..

by - 10:00

I dag blogger jeg et kjapt og enkelt bursdagskort som kan passe til både liten og stor :)
Jeg har brukt ark fra Moda Scrao, og disse er hentet fra pakken manly man
Valgte meg ut tre forskjellige mønsterark, og brukte det mest nøytrale som base.


Så tok jeg og laget et mindre panel med en annen farge, siden det tredje arket jeg bruker fanget opp den fargen i mønsteret og.
Jeg brukte diesen tag frames fra Rayher til å lage banneret, og stjerne dies fra Rayher til å lage stjernen midt på kortet. 

Siden det var sirkler på mønsteret, limte jeg på noen sparkle gumdrops for å lage litt liv i kortet. Det kommer veldig dårlig frem her på bildet, men ble veldig kul effekt.


Teksten er fra papirdesign og er på platen tøffing. Den passer fint til de mer maskuline kortene :)

Skrevet av DT Anita

You May Also Like

0 kommentarer