To enkle kort med stempel- og diessett

by - 09:00

Hei! I dag vil jeg vise frem to enkle kort jeg har laget. Jeg har brukt to ulike sett fra Little darlings som er både stempler og dies i ett. Flere motiv og tekster i samme sett gjør kombinasjonsmulighetene uendelige :-)

Det første kortet er med dette settet. Elefantene er farget med Copics. Bakgrunnen er laget ved å klippe til en bølgete kant og sverte med Distress (Tumbled Glass) inntil kanten. Har lagt stensilen litt på skrå i flere omganger og svertet svakt slik at det blir litt liv i skyene. Bakkene er laget med Lawn Fawn Stitched hillside borders, gresset er stanset ut med en die, men kan også lett klippes til.

Elefantene er satt på limputer. Teksten er stemplet rett på arket med Archival Ink, Jet Black

På innsiden har jeg også laget svake skyer og gress. Til gresset her har jeg bare brukt den overskytende biten jeg fikk igjen da jeg stanset ut gresset på forsiden. Svertet med Distress (moved Lawn).


Det andre kortet er laget med dette settet. Det er laget med samme stensil som det første kortet, her har jeg også svertet gress og utstanset gress.

Samme oppsett på innsiden, bare med annet stempel fra settet.



You May Also Like

0 kommentarer