Klem til deg

by - 09:51


Jeg fant en skisse på nett som jeg tok som utgangspunkt til dette kortet. Har brukt papirark fra Papirdesign. Det er brukt dies fra 3 forskjellige leverandører på kortet og det er fra Pritty Pink Posh som Hobbykunst har tatt inn nylig og de har mange flotte dies. De ligger i nettbutikken her. Stanset ut sirkelen og så har jeg limt den på det mørkeblå arket og klippet rundt. I tillegg limte jeg denne på et nytt lag med bazill og klipte rundt for å få det litt stødigere. Klem til deg er fra Papirdesign og jeg har stanset ut i hvit mosegummi. Mistle Branch har jeg brukt fra Rayher og den har jeg stanset ut i hvit bazill og rester av det mørkeblå arket. Limte fast en remse med blonde før jeg limte på sirkelen med 3d puter. Har pyntet med Mathiablomster 



You May Also Like

0 kommentarer