3 kort med samme teknikk

by - 10:00

I dag skal jeg vise frem 3 kort - alle er laget med samme teknikk, kun variert med farger og stempler som er brukt. 
Dette er kjappe enkle kort som kan lages kjapt og kan tilpasses enhver anledning. 
Det jeg har gjort er at jeg har laget meg en panel i riktig str som jeg har skjært ut en sirkel i. 
Så har jeg lagt denne stensilen over et annet panel, og dratt inn Distress Oxide i forskjellige farger og blandet sammen. 
Så har jeg stempler de forskjellige kortene og jeg har laget beskrivelser under hver kort med hva jeg har brukt av utstyr.


På dette kortet har jeg brukt distress fargene wilted violet seedless preserves og picked raspberry
Av stempler har jeg brukt to forskjellige : regnbuen er fra  settet sarkle dot patterns fra Pretty Pink Posh. Oppå stempelet ahr jeg så fulgt mønsteret og limt på clear droplets ovenpå dottene. Det er superenkelt å lage de forskjellige figurene som er i settet og det blir kjempefint :) 
Teksten er fra Avery Elle og finnes på platen loads of wishes


Stemplene er fra Pretty Pink Posh og heter Bee friends - det er et supersøtt sett med herlige stempler. 
Jeg har valgt å bruke et par bier og teksten fra settet. 
 

På det siste kortet har jeg brukt to av fargene fra det første kortet, nemlig picked raspberry og seedless preserves. 
Stemplene som er brukt er fra Hero Arts og finnes på forskjellige sett. Elefanten med baby er på settet safari huge thanks  og fuglene, teksten og treet er på settet safari wild about you.
Disse er nyheter i butikken og jeg har ventet sååå lenge på de. Fantastisk flotte stempler med masse muligheter, og jeg kommer helt sikkert til å legge ut mer kort med disse stemplene.

Skrevet av DT Anita 

You May Also Like

0 kommentarer