Distress Oxide og stensil

by - 09:37

Jeg skulle egentlig ikke ha Distress Oxide puter for jeg trodde jeg skulle klare meg med de vanlige Distress putene - så feil kunne jeg ta :). Samlingen av Oxide puter øker stadig vekk. Her har jeg kun brukt en farve Picked Raspberry. Lagde en bakgrunn hvor jeg har brukt en stensil fra Rayher. Jeg kuttet til en kartongbit som jeg stemplet med tekststempel fra Rayher. Før jeg stemplet teksten så tok jeg litt stempelsverte på en bit plastikk/transparent - og sprayet litt vann på. Deretter la jeg kartongbiten ned på stempelsverten og den fordelte seg litt utover biten. Lot den tørke før jeg stemplet teksten i sort. Jeg bruker ofte Archival Ink eller StazOn. Jeg har satt motivet på 3D puter og så har jeg limt på litt bling


You May Also Like

0 kommentarer