Bryllupskort av papirpose

by - 08:34

Hvorfor ikke lage et bryllupskort som er litt annerledes? Her har jeg brukt en papirpose fra Rayher som jeg har dekorert med doilie, sugerør, blomster og washi tape. 

Produktene jeg har brukt finner du her: 


Jeg limte en doilie på papirposen, deretter tok jeg 2 sugerør og kuttet i 3 forskjellige høyder. De ble limt midt på doilien og så limte jeg fast noen Mathia blomster. 

Til innsiden har jeg brukt 2 biter glatt kartong og limt på 2 striper med washi tape på den ene, og så har jeg limt sammen med bit nr 2. Dette for å skjule washi tapen på baksiden - og for å gjøre kortet litt mere stødig. Av en rest kartong så limte jeg på flere rader med washi tape og kuttet ut 2 rundinger som jeg limte på kartongen. En for forsiden og en for baksiden så det er likt om man snur på kortet 



Jeg har printet ut teksten Til Brudeparet og festet mellom to av sugerørene og limt fast 


You May Also Like

0 kommentarer