Embossing folder og Distress Oxide

by - 09:19


Jeg har laget 3 forskjellige kort, og med 2 farvekombinasjoner. Jeg velger 3 farver som jeg syns passer sammen - men man kan velge selv hvor mange farver man vil bruke. Oxide putene finner man her.  Man kan også prøve med vanlige distressputer. 

Jeg har kuttet hvit kartong i størrelse som passer embossingfolderen. Forskjellige embossing/pregeplater finner man i nettbutikken her

I tillegg på dette kortet har jeg brukt halvperler, og dies fra Papirdesign. For å få skyggen på diesen til å matche med farvene jeg har brukt på kortet så har jeg farvelagt kartongen med en av Oxide farvene. Bruker svamp for å farvelegge kartongen. 



Her har jeg laget panel og farvelagt med den oransje farven jeg brukte på kortet. Følgende produkter er brukt på kortet: 
Mistle branch die fra Rayher - har stanset ut en mørkebrun og en hvit og limt over hverandre. 
Blomster av tre



Produktene jeg har brukt på dette kortet er: 
Journalbelte dies fra Rayher
Stempel fra Bo Bunny 



Embossingplatene er enkle å rengjøre for Oxide stempelsverten forsvinner lett fra plastikk. 

You May Also Like

0 kommentarer